onsdag 3 juli 2013

Slutet närmar sig....

Nu är det inte många veckor kvar på min tid med Weralena. Min plan att ha ledigt i sommar har gått upp i rök  men tur är väl det att utförsäljningen har gått över förväntan. då kanske jag kan ta det lite lugnt ett par veckor i höst istället?

Som planen ser ut nu har jag webshoppen öppet ett tag till om det finns varor kvar. Jag kommer troligtvis ha öppet flera torsdagar framöver för er som vill komma och shoppa i butiken. jag lägger upp datum på hemsidan vecka för vecka.
Lite konstigt känns det allt nu när det varit så himla intensivt men jag försöker som vanligt inte tänka efter så mycket.

Längtar som en tok efter att få organisera mitt eget pysselrum. Allt är bara inproppat i hyllorna men snart, snart ska jag få mysa med alla saker och återupptäcka en hel del. Va, hade jag en sån här?!

Ja så summan är alltså att jag rockar på ett tag till :O)

Kramiz

J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar