onsdag 5 juni 2013

Tillbaks i stan

Hej på er.

Nu är jag åter i Stockholm efter ett par dagars resa med min dotters klass till Göteborg där vi bl a besökte Liseberg.
Har under kvällen suttit och stämt av betalningar som kommit in och förbereder mig för packande under morgon dagen. Även en del ordrar som väntar på komplettering kommer gå iväg.

Då det är helg nu så kommer ni som valt B-frakt att ha era varor tidigast onsdag

Er som nyligen lagt beställningar kommer jag ta hand om i helgen.

Jag kommer snart gå ut med påminnelser till er som har beställningar som ligger kvar på hyllan. Det kan vara så att ni betalt med att jag inte kunnat matcha betalningen pga olika anledningar. Meddela då mig när och till vilket kontonummer du betalt så hjälper det mig att spåra din betalning.

De flesta av er har fått era saker men det finns fortfarande fina saker kvar att fynda och jag kommer låta rean ligga kvar ett par dagar till.

Ha det gott.

//J


Vilken tur a
tt jag vann denna så jag kan tröst äta i sommar om jag saknar butiken :O)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar