söndag 2 juni 2013

Tack!

Jag vill börja med att tacka alla som beställt varor på min rea. Det har gått över förväntan och jag är helt tagen av responsen. Flera hundra beställningar har strömmat in och jag har jobbat 13 dagar i streck för att hinna med.
Nu måste jag ta ett par dagar ledigt för att åka med min dotter på hennes klassresa.
Jag kommer vara åter på plats på torsdag och fortsätter då arbetet.

Om du vet vem dig att du glömt ange referens till din betalning får du gärna maila. Det är inte helt enkelt att spåra vem som betalt vad när det gäller 100-tals betalningar. Därför kan just din order dröja lite längre...

Jag har skickat upp till 40 försändelser per dag hela veckan inkl lördag så de flesta av er kommer få era varor mellan måndag till onsdag.

Ha det gott så länge. Jag återkommer med mer info om min utförsäljning i butiken.

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar