tisdag 26 april 2011

Länge sedan sist

Det var ett par dagar sen jag sist skrev och det beror helt enkelt på den underbara påskhelg jag haft.
Glada barn och en massa solsken. Har dessutom haft mor på besök och vi har jobbat som små tokar i trädgården. Det är så roligt att se vad som kommer upp ur jorden! Jag har flyttat mycket under en tid och aldrig fått sett resultatet av det jag planterat. Håller som bäst på att tämja en massa vildvuxen ljung och göra naturtomten lite mer stylad :O)
Maken har lyst upp tillvaron bokstavligen genom att sätta upp skitsnygga fasadlampor på huset. Så snyggt!

Jag behövde verkligen dessa dagar av ro för redan imorgon börjar allvaret igen. Lillkillen ska in och opereras. Han ska sätta in rör i öronen och ta bort sin polyp.
Jag kan verka tuff i många lägen men i sådana här fall är jag en riktig hönsmamma och oroar mig i massor! Så för att hjälpa mig att slappna av och koppla bort morgondagen så blir det nog lite scrappande i kväll.
Vi hörs!
//J

1 kommentar:

  1. Haha klart jag ska ge kortet till Jonas. Han kommer bli såååå "glad"!!
    Det kommer gå super för lilla D imorgon! Jag har gjort det 3 gånger, nemas problemas!
    Stoooor kram!

    SvaraRadera